مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از تجهيز ساختمانهاي آتش نشاني در شهركها و نواحي صنعتي استان ، با هدف جلوگيري و كاهش هزينه ها در بخش صنعت و توليد خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سيد مصطفي موسوي گفت : تجهيز و تكميل ساختمانهاي آتش نشاني در شهركها و نواحي صنعتي در واقع بمنظور مهار و اطفاء آتش و كاهش صدمات به بخش توليد و صنعت اجرا مي شود .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : وجود ايستگاه آتش نشاني با دارا بودن امكانات مناسب سبب افزايش اعتماد سرمايه گذاران و تقويت ايمني محيط در بروز هرگونه اتفاقات پيش بيني نشده خواهد شد .

موسوي بيان داشت : حفاظت از سرمايه گذاري در بخش صنعت و توليد ، ارائه آموزشهاي لازم در مهار و اطفاء حريق ، ايجاد و توسعه ايستگاههاي آتش نشاني ، برنامه ريزي در جهت مقابله با حوادث طبيعي و غير طبيعي و نظارت بر رعايت اصول ايمني ، از مهمترين اقدامات شركت شهركهاي صنعتي در اين بخش است .

وي تصريح كرد : ساختمانهاي آتش نشاني در شهركهاي صنعتي امامزاده عبداله (ع) آمل ، مصطفي خميني ساري و بندپي بابل ، به ماشين اطفاء حريق مجهز شدند كه در جلوگيري از بروز حوادث پيش بيني نشده نقش مهم و كليدي دارند .

سيد مصطفي موسوي تأكيد كرد : در سالجاري نيز خريد دو دستگاه ماشين آتش نشاني در دستور كار اين شركت قرار گرفته است./ز


برچسب ها: ساختمان ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.