نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نقطه کلیدی و تحول‌آفرین کشور در سنگر توسعه رو به جلو و پایدار تکیه بر نظام تعلیم و تربیت غنی و پربار است که می‌تواند زمینه حرکت تحولی را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری‌بنه خلخال دیروز در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز خورش‌رستم اظهار داشت: با توجه به اینکه در همه جوامع نیروی انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است و خلاقیت نیروی انسانی می‌تواند زمینه‌ساز تحول جدی باشد به همین دلیل آموزش و پرورش کانون توسعه و تحول جدی است و همه باید در این زمینه یاریگر این مجموعه عظیم و رفع مشکلات آن باشیم.

وی یاد و خاطره غلام پورنقی از خیرین نام آشنا در سرمایه‌گذاری فرهنگی و معنوی را در روستای کزج در احداث مدرسه مجهز یادآور شد و گفت: این حرکت‌ها در تاریخ تحول آموزش و پرورش ثبت و ضبط شده و به یادگار می‌ماند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نقش آموزش و پرورش را در پیشرفت روزافزون کشورها خاطر نشان کرد و ادامه داد: امروزه بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها در نظام آموزشی کشورها صورت می‌پذیرد و این سبب پیشرفت روزافزون آنها شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز با اشاره به اندیشه خدایی خیرین بزرگوار، زحمات آنها را ستودنی دانست و افزود: امروز در سایه تلاش‌های پورنقی شاهد افتتاح مدرسه‌ای زیبا و مقاوم دیگری در منطقه هستیم.

یاور وحدتی‌پور حضور علیرضا پورنقی جوان را در مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، نشانگر این مسئله دانست که فرهنگ نیک خیری به قشر جوان ما نیز سرایت کرده که این مایه فخر و مباهات است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، تعلیم ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.