عموزاده با بیان اینکه روز گذشته 2 هزار دستگاه خودروی تیبا 2 تحویل نمایندگی‌ها شد گفت: بیستم تیرماه شاهد تردد این خودرو در خیابان‌ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حسن عموزاده قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سایپا با حداکثر توان خود در این نمایشگاه شرکت کرده است اظهار داشت: در این نمایشگاه از 5 دستگاه خودروی ساینا،v5,cs35,h230,eado رونمایی کرد.

وی ادامه داد:خودروی eado وcs35 در 6 ماهه دوم امسال تولید می شوند.
 
وی با اشاره به اینکه نمایندگی‌ها فروش ویژه گذاشته‌اند افزود: این فروش ویژه نقدی و اقساطی تنها به نمایشگاه فارس اختصاص دارد.
 
عموزاده با تأکید بر اینکه توسعه قطعه سازی استان فارس مهمتر از خودروسازی است گفت: 80 درصد ارزش افزوده خودروسازی از قطعه سازی تأمین می‌شود.  
 
به گفته وی حدود 18درصد از قطعات سایپا از استان فارس تأمین می‌شود که ارزش افزوده‌ای را در این استان ایجاد می‌کند.
 
عموزاده در خصوص فروش سایپا در استان فارس اظهار داشت: پس از استان‌های تهران، خراسان و اصفهان استان فارس چهارمین استان پرفروش ما است.
 
**20تیرماه شاهد تردد تیبا 2 در خیابان‌ها خواهیم بود 

قائم مقام سایپا در پاسخ به باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان تحویل تیبا 2 به مردم با بیان اینکه بابت تأخیر پیش امده از مردم عذرخواهی می‌کنیم  تصریح کرد: تا زمانی که از کیفیت خودروی تولیدی مطمئن نباشیم آن محصول را به بازار عرضه نمی‌کنیم.
 
وی افزود: روز گذشته 2 هزار دستگاه تولیدی تیبا 2 به نمایندگی‌ها تحویل داده شد که فرآیند شماره‌گذاری را سپری خواهند کرد.
 
به گفته وی، 20 تیرماه شاهد تردد تیبا 2 در خیابان‌‌ها خواهیم بود همچنین جریمه تأخیر طبق قرارداد به مشتریان پرداخت خواهد شد.
 
قائم مقام سایپا همچنین در خصوص برنامه صادراتی امسال سایپا گفت: امسال برنامه صادرات 55 هزار دستگاه خودرو در دستور کار است که در این راستا قرارداد 25 هزار دستگاه را با کشور عراق نهایی کرده‌ایم.
 
وی افزود: همچنین از ابتدای سال 3 هزار دستگاه به مصر و 1500 دستگاه به آذربایجان و تعدادی به الجزایر، روسیه و سنگال داشتیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیبا ، جریمه ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد میر جوینی
۲۲:۳۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
من فرزند جا نباز هستم اومدم برداره بیرجند خودرو سبتنام کردم به افریقا و الجزایر وازربایجان نفروش جوانی هستم بعد از سی وسه سال میخام صاحب خودرو بشم دعو تنامه برام بفرست تشکر
Iran (Islamic Republic of)
Aziz
۱۷:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
تحویل60روزه شد143روزتاحالا بلاخره ماکی ماشین تحویل میگیریم تیبا2 درحالی که گفتید20تیرشاهدحضورتیبا2درخیابانهاهستیدولی امروز23تیرهنوزفاکتورنشده
Iran (Islamic Republic of)
مری
۱۷:۱۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
به ما که هنوز رنگم نزدن بگن تو هم تو لیست هستی

شهریورم تموم شد
Germany
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
امروز ششم مردادماه و هنوزشاهد تردد تیبا 2 درخیابانها نیستیم
البته دیروز دعوتنامه دادند و بقیه پول را هم واریز کردیم و گفتند یکماهه تحویل میدیم اما احتمال تاخیر تحویل هم وجود داره
United States of America
مهدی
۲۳:۰۲ ۳۰ تير ۱۳۹۳
بابا چی شد تیبا2
Iran (Islamic Republic of)
افسانه عمادزاده
۰۹:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۳
لطفأ به آقای عمــوزاده بفرمائید امروز 19 تیـــرماه است , یعنی طبق فرمایش ایشان از فردا شــاهد تردد خودروهای تیبا2 در خیابانها هستیم !
آخر این حرفهای نادرست تا کی ادامه دارد ؟ هنوز قیمت آن را مشخص نکرده و مجوز شماره گذاری نگرفتند و هیچ دعوتنامه ای برای ما مشتریان بدبخت , ارسال نشده ....... آخر تاکی با ما , با شعور ما و با ودیعه های پرداختی ما بازی میکنید ؟ واقعأ برای ......... بسیار بسیار متأسفم .
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۰:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۳
بخداخسته شدیم ازاینهمه دروغ...
هیچ کس جوابگوی مانیست،چراهی امروزوفردامیکنن،مگه مردم مسخره دست عموزاده وامثالهم هستند.
قراربوده بهمن تیبا2روتحویل بگیرم ولی هی بهانه پشت بهانه ،حالادیگه مسئله کیفیت روپیش کشیدن ...
یکی نیست بهشون بده کدوم ماشینتون کیفیت داره که تیبا2داشته باشه،بخدامردم ایران اگرمجبورنبودن نگاه به ماشینای شماهم نمیکردن!؟
Iran (Islamic Republic of)
سیمرغ
۱۳:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
شما لطف بفرمائید جریمه تاخیر سال گذشته رو پرداخت فرمائید بعد به فکر جریمه تاخیر امسال باشید
من از بهمن 92 از سایپا بخاطر جریمه تاخیر طلبکارم ولی تا کنون موفق به دریافت اون نشدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
وقتی این شرکت نمیتونه به سفارشات داخلی خودش جوابگو باشه چرا میخواد به زور صادر کنه،که بگه ما هم صادر کننده هستیم،بابا بیا ماشینای ما رو بده که قرار بوده برج سه ماشینو تحویل بدن حتی دعوتنامشم ندادن چه برسه به ماشینش بابا ول کنین این صادرات زورکی رو.
آخرین اخبار