معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: همزمان با روز جهانی صنایع دستی هنرمندان صنایع دستی آذربایجان غربی در نمایشگاه سراسری صنایع دستی در تهران شرکت می‌کنند.

افسانه رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: همزمان با 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی، نمایشگاه سراسری صنایع دستی در تهران بر پا می‌شود که در این نمایشگاه 9 غرفه به هنرمندان صنایع دستی آذربایجان غربی اختصاص داده شده است.

معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در کنار حضور در نمایشگاه سراسری تهران نمایشگاهی نیز در ارومیه به منظور معرفی فعالیت‌های هنرمندان صنایع دستی استان در 20 غرفه از 11 تا 18 خرداد ماه برگزار شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با ارائه آثاری در رشته‌های منبت، معرق و مشبک چوب، گلیم و ورنی، ریزه‌کاری، سراجی سنتی و اختصاص غرفه‌هایی در حمایت از بانوان در محل نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی واقع در خیابان امام روبروی بانک رفاه کارگران برگزار شد.

رنجبر تصریح کرد: نمایشگاه‌های صنایع دستی در راستای معرفی فعالیت‌های هنرمندان صنایع‌دستی استان به مخاطبان و علاقمندان محصولات صنایع دستی و ایجاد بستر مناسب برای حضور صنعتگران در بازار فروش دایر می‌شود/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.