در هفته جهاد کشاورزی 41 پروژه این سازمان در زمینه تولیدات امور دامی، تولیدات گیاهی، آب و خاک، آبیاری پرفشار، پروژه‌های ترویجی و تحقیقاتی به صورت همزمان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،، به فرمان امام خمینی (ره) از 21 تا 27 خردادماه هفته جهاد سازندگی نامیده شد البته از سال 79 به دلیل ادغام سازمان کشاورزی در جهاد سازندگی و تشکیل سازمان جهاد کشاورزی این هفته به نام جهاد کشاورزی تغییر نام داده شد.

در این هفته سازمان جهاد کشاورزی قم برنامه‌هایی را در دستور کار دارد که دیدار رئیس و معاونان تخصصی سازمان با حضور منسجم در هشت مرکز با بهره‌برداران و تولیدکنندگان قمی و پاسخ به سئوالات آن‌ها در زمینه‌های مختلف یکی از این موارد است.

همچنین به مناسبت فرارسیدن این هفته، رضا سیار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم مصاحبه مطبوعاتی با اهالی رسانه قم خواهد داشت تا به سئوالات آن‌ها در زمینه‌های مختلف پاسخ دهد.

برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی برای این هفته با قرائت زیارت عاشورا امروز صبح بر مزار شهدای جهاد کشاورزی در گلزار علی بن جعفر آغاز خواهد شد و مزار 58 شهید مدفون در این گلزار توسط کارکنان سازمان جهاد کشاورزی غبارروبی می‌شود.

در این هفته همزمان با سراسر کشور در استان قم 41 پروژه سازمان جهاد کشاورزی در زمینه تولیدات امور دامی، تولیدات گیاهی، آب و خاک، آبیاری پرفشار، پروژه‌های ترویجی و تحقیقاتی به صورت همزمان افتتاح خواهند شد.

همچنین در این هفته قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شهرهای کهک،‌ قنوات و جعفریه نمایندگان معاونت‌های تخصصی با حضور در نماز‌های جمعه این شهرها به سئوالات کشاورزان پاسخ خواهند داد.

گفتنی است، تمام جهادگران در 27 خردادماه همزمان با سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری انقلاب اسلامی ایران برای تجدید میثاق با آرمان‌ها امام و رهبری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قم ، کشاورزی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.