فراخوان جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی به سازمان ها، مراکز علمی، فرهنگی، پژوهشی و انتشاراتی 75 کشور جهان ارسال شد.

دبیر هفتمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: فراخوان این جشنواره از طریق نمایندگی های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کشور های مختلف مانند: یونان، آمریکا، هند، کانادا، کرواسی، نینجریه و ... منتشر شده است.

محمد هادی زاده با اشاره به اینکه جشنواره با مشارکت و حضور علما، دانشمندان، ناشران و نویسندگان مهم جهان اسلام برگزار می شود گفت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره، زندگی و ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام رضا علیه اسلام و شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار آن، در سطح بین المللی برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی شامل بخش های مختلفی مانند کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایانامه برتر، ناشر برتر و آثار شایسته چاپ می شود و آثار ارسالی باید دارای یکی از بخش های پنجگانه با موضوع امام رضا علیه السلام و خاندان آن باشد که طی سال های 1392 و 1393 منتشر شده باشد.

گفنتی است که نویسندگان، ناشران و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.ketabsal.aqlibrary.ir مراجه نمایید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.