انتقاد 46 عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از دولت بحرين

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از دولت بحرین به علت وضع حقوق بشر در این کشور انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری اعلام کرد: شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از دولت بحرین به علت وضع حقوق بشر در این کشور  انتقاد کرد.

چهل و شش عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به تحولات بحرین واکنش نشان دادند.

 این نهاد سازمان ملل متحد نقض حقوق بشر در بحرین را محکوم کرد. چهل و شش کشور عضو این نهاد بین المللی به شدت درباره سرکوب‌های حکومت "آل خلیفه" درباره معترضان کنندگان بحرینی ابراز نگرانی کردند. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد رژیم بحرین را به علت زندانی کردن معترضان و روزنامه نگاران محکوم کرد و از رژیم بحرین خواست همه  زندانیان سیاسی را آزاد کند که فقط به علت استفاده از حقوق بشر خود بازداشت و زندانی شده اند.

این نهاد نظارتی سازمان ملل متحد در حوزه حقوق بشر درباره شکنجه زندانیان و بدرفتاری با آنها در زندانهای بحرین ابراز نگرانی کرد و از رژیم بحرین خواست به این دغدغه های مطرح رسیدگی کند. این نهاد بین المللی از حکومت بحرین خواست تا اجازه بدهد دفتری در بحرین ایجاد کند. 

از فوریه 2011 تاکنون، هزاران تظاهرکننده ضدرژیم بحرین، تظاهرات متعددی علیه رژیم بحرین برپاکرده اند. معترضان خواهان آن هستند که رژیم آل خلیفه حاکم از قدرت دست بکشد. در این مدت سه سال و نیم‌، دهها نفر کشته شده و صدها نفر نیز در سرکوب‌های شدید حکومت علیه معترضان آرام زخمی شده اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار