گروه دانش شبکه چهار سیما در راستای تحلیل و بررسی نقش نخبگان برای تولید علم در کشور، مجموعه برنامه های تخصصی«دانه»را هر هفته پنجشنبه ها با اجرای علی درستکار ساعت 20:30 روی آنتن می برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، برنامه پیش روی«دانه» برای بررسی رشته دانشگاهی الکترونیک و دستاورد های این علم، میزبان دکتر سید جواد ازهری رئیس اسبق دانشگاه علم و صنعت ایران و پژوهشکده الکترونيک است.

گفتنی است :سید جواد ازهری در سال 1354 مدرک کارشناسی رشته برق الکترونیک را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرد و در سال 1365 موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه ویکتوریا منچستر شد. ازهری به منظور ادامه ی تحصیل در مقطع دکترای برق الکترونیک، به دانشگاه Umist منچستر رفت و در سال 1369 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

یاد آور می شود ؛ برنامه"دانه" ضمن استخراج واقعيت هاي مربوط به پديده هاي علمي و ترجيحاً نوپيدا از زبان متخصصان و خبرگان علمي ايران و جهان، مخاطب را نسبت به ظرافت هاي نهفته در هر پديده خلقت آگاه می سازد و عظمت قدرت تفكر انساني، پيچيدگي هاي ذهن آدمي و اهميت تلاش عالمان و دانشمندان برای تولید علم را بيان كند.

انتهای پیام/



برچسب ها: شبکه ، چهار ، دستاورد ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار