کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مهمترین بازی ایران در جام جهانی دیدار مقابل نیجریه است و سخت‌ترین رقابت با آرژانتین و حساس‌ترین بازی با بوسنی است که امیدوارم بتوانیم از این سه بازی امتیاز بگیریم.

مجتبی تقوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی دفاعی برای صعود تیم ملی کشورمان بهترین استراتژی است. شرط اول این است که گل نخوریم و دوم اینکه از ضد حمله‌ها استفاده کنیم.
 
کارشناس فوتبال ادامه داد: خط حمله و دفاع باید کاملاً‌ با هم هماهنگ باشند، مکمل خط حمله مدافعان ما هستند، برای صعود تیم باید منتظر اتفاقاتی که در زمین بازی می‌افتد باشیم.
 
وی ادامه داد: قوچان‌نژاد و انصاری فر باید از موقعیت‌هایی که در بازی به وجود می‌آید بهترین استفاده را کنند تا بتوانیم از نیجریه امتیاز بگیریم و باید بتوانیم بازی با آرژانتین و بوسنی را ببریم.
 
تقوی اذعان داشت: ای کاش تیم جوان‌تری داشتیم و از بازیکنان جوان بیشتری استفاده می‌کردیم.
 
وی افزود: مهمترین بازی ما در جام جهانی با نیجریه است و سخت‌ترین بازی ما با آرژانتین و حساس‌ترین بازی با بوسنی است من امیدوارم که بتوانیم از این سه بازی امتیاز بگیریم فقط نباید تیم ما ترسو بازی کند که این مناسب فوتبال کشور ما نیست.
 
کارشناس فوتبال تأکید کرد: تدارکات برای اردوی تیم ملی کشورمان خوب نبود ولی حمایت مردمی مثل همیشه عالی بود ولی از طرفی حمایت خوبی نکردند.
 
وی تأکید کرد: در هنگام اردوها کی‌روش سرمربی تیم ملی همیشه درباره مشکلات مخصوصاً مشکل پیراهن تیم ملی صحبت کرد که اصلاً در شأن کشورمان نبود و شخصیت ملی ما را پایین آورد.
 
وی در رابطه با بهترین بازیکن ایران در جام جهانی گفت: بهترین بازیکن ایران در جام جهانی می‌تواند از خط دفاعی و دروازه‌بان باشد به شرط آن که گل نخورد و کریم انصاری فر و قوچان نژاد هم اگر از موقعیت‌های بدست آمده خوب استفاده کنند می‌توانند جزو بهترین بازیکنان ایران باشند.

تقوی خاطرنشان کرد: برزیل، آرژانتین و آلمان شانس بیشتری برای قهرمانی دارند البته اسپانیا هم تیم خوبی است ولی بعید می‌دانم این دوره قهرمان شود. به نظر من آلمان بیشترین شانس قهرمانی را دارد چون آلمان با برنامه‌ریزی دقیق و تاکتیک بالا با بازیکنان خوب به این مسابقات پا گذاشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیجریه ، بازی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار