سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تاکنون با طارمی، دغاغله و مکانی قرارداد بسته‌ایم و در نهایت 2 یا 3 بازیکن دیگر به تیم پرسپولیس اضافه می‌شود.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون وضعیت تیم خوب است و با طارمی، دغاغله و مکانی قرارداد بستیم و در نهایت 2 یا 3 بازیکن دیگر را به تیم خود اضافه می‌کنیم. البته با چند بازیکن دیگر برای پیوستن به پرسپولیس صحبت کرده‌ایم اما باید ببینیم که این بازیکنان به چه نحو جذب می‌شوند چون بازیکنانی که با ‌آن‌ها وارد مذاکره شده‌ایم تیم‌های دیگر هم با این بازیکنان صحبت می‌کنند و پول بیشتری می‌دهند و جذب باشگاه‌های دیگر می‌شوند. دایی سرمربی تیم پرسپولیس این نکات را در نظر دارد و در لیست خود بازیکنان دیگری را هم قرار داده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: شنبه اردوی 13 روزه‌ای را در اردبیل برگزار کرده و بعد از بازگشت به تهران به ترکیه سفر می‌کنیم تا تیم در آن‌جا اردویی را داشته باشد.

وی در مورد جام‌جهانی تأکید کرد: برزیل مدعی اول قهرمانی است و چون جام‌جهانی در آمریکای جنوبی برگزار می‌شود آرژانتین و برزیل شانس بیشتری از بقیه تیم‌های جام‌جهانی دارند.

پنجعلی در پایان در مورد تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: در زمانی که توقع از بازیکنان بالا نرود عملکرد بهتری را از آنها شاهد خواهیم بود. همه مردم توقع ارائه بازی خوب از بازیکنان در جام‌جهانی را دارند و کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران هم دوست ندارد مقابل تیم‌های حریف زنگ تفریح باشیم به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا موفق شوند.

بازیکنان ایران خلاق و باهوش هستند و شانس این‌که بتوانیم از گروه صعود کنیم زیاد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار