شعار مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اعلام شد.

به گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جوزف سپ بلاتر با ارسال نامه ای به علی کفاشیان از تبریک وی بمناسبت یکصدودهمین سالگرد تأسیس فدراسیون فوتبال جهانی تشکر و قدردانی کرد.
 
وی در نامه خود افزود: یازده دهه از تأسیس بزرگترین بدنه فوتبال جهانی در پاریس گذشته است، جایی که گروهی از مردان متحد با اهدافی در عین سادگی، به توسعه اساسی فوتبال، سازماندهی مسابقات بین المللی و حل و فصل اختلافات پرداختند. این اهداف نیز همچنان تاکنون باقی مانده است.
 
جوزف سپ بلاتر در ارتباط با شعار مسابقات جام جهانی 2014 گفت: من بسیار خوشحال هستم که بیستمین دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتبال را پیش رو داریم و همه ما می توانیم این رخداد بزرگ ورزشی را تحت لقای این شعار "همه ما در یک جریان" و یا "all in one rhythm” جشن بگیریم.
 
انتهای پیام/

 
 

 
 
برچسب ها: جام ، جهانی ، بلاتر ، شعار ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
وحید
۱۶:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
بنام خدا
انزجار از بوکو حرام _ فوتبال ایران نیجریه

حتما درباره گروه تروریستی وهابی بوکو حرام شنیده اید همان گروهی که در نیجریه به نام اسلام و با ذکر الله در حال جنایت هستند!
نمیدانم قوانین جام جهانی فوتبال به چه شکل است و آیا امکان ابراز عقیده و انجام یک حرکت نمادین وجود دارد یا نه! اما اگر فوتبالیستهای ایرانی به عنوان سفیران ملت ایران در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان، در شروع بازی با نیجریه به نوعی ابراز همدردی با ملت نیجریه بکنند و نشان دهند که ملت ایران از این نوع اقدامات و تفکرات تروریستی بیزار است، قطعا کار خوب و تاثیر گذاری است!
شاید حتی تماشاگران هم با یک شعار هماهنگ به زبان انگیسی یا هر زبان دیگری که مناسب باشد بتوانند فرهنگ صلحجویانه ایرانی اسلامی را به نمایش بگذارند!
اگر موافقید این پیشنهاد را جدی تر در رسانه های مختلف مطرح کنید!
یاعلی!
شعار دوستی و صلح بدور از تروریسم!
اسلام ناب محمدی! نه اسلام وهابی و سلفی!
آخرین اخبار