15 هزار لیتر سوخت قاچاق به همت ماموران پلیس در گرمسار کشف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان گرمسار با توقیف یک دستگاه کامیون بنز در میدان آبسرد در محور گرمسار- تهران، این میزان سوخت قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: از این خودرو، 15 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به دست آمد و پرونده فرد متهم در دست رسیدگی قرار دارد.

حسین پیوندی گفت: برابر اعلام معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان، ماموران انتظامی بخش ایوانکی در شهرستان گرمسار، با شناسایی یک نفر قاچاقچی سوخت، وی را تحت نظر قرار دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: در نهایت، با پیگیری‌های صورت گرفته و دریافت اطلاعات فنی و تخصصی پلیس و اطلاع از انتقال محموله سوخت قاچاق در محور گرمسار- تهران، عملیات کشف این محموله طرح‌ریزی و اجرا شد.

وی مطرح کرد: ماموران پلیس در این عملیات که به خوبی اجرایی شد، یک دستگاه کامیون بنز را به رانندگی فردی 30 ساله، در لاین جنوبی میدان آبسرد در این محور پرتردد متوقف کردند.

پیوندی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی، یک تانکر حاوی 15 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازئیل در قسمت بار کامیون کشف و قاچاقچی آن نیز دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان محموله سوخت قاچاق کشف شده، به بخش انتظامی ایوانکی منتقل شد و موضوع مورد رسیدگی بیشتر قرار گرفت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سمنان ، گرمسار ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.