کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز از سری رقابتهای جام جذفی فوتسال کشور یکم خرداد ماه برگزار شد که از سوی اسماعیل تقی پور-سرمربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی نماینده فدراسیون به شش جلسه محرومیت از همارهی تیم خود م بلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر همین اساس محمد حسین حیدرزاده-سرپرست تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل ورود غیر مجاز به زمین بازی که باعث وقفه مسابقه شد به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 همچنین افشین سپه-بازیکن تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل فحاشی و اهانت به داوران به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، بابک نصیری –بازیکن تیم شهرداری تبریز به دلیل فحاشی به داور مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه و محرومیت برای سرمربی و سرپست تیم هف سمنان

دیدار دو تیم هف سمنان و فائز کاران ساری از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد که از سوی مرتضی کاظمیان-بازیکن تیم هف سمنان تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی به  داور مسابقه رخ داد که در نهایت منجر به اخراج وی شد. بر همین اساس کمیته انضباطی این بازیکن را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مرتضی دهرویه –سرمربی تیم هف سمنان نیز به دلیل ورود غیر مجاز به زمین و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، از سوی کمیته انضباطی به یک جلسه محرومیت و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل تاخیر تیم هف سمنان در تایم سوم بازی، باشگاه هف سمنان به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار