نماینده خمینی شهر در مجلس، گفت: سرمایه‌گذاری برای شغل، ازدواج و آرامش جوانان جزو پرونده‌های فراموش شده در تصمیم‌گیری‌هاست و فقط در قالب حرف و بهره‌برداری مقطعی از آنها باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محسن صرامی‌‌فروشانی" نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس امروز سه‌شنبه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی گفت: پایه‌های استقلال و آزادی کشور جمهوری اسلامی ایران با برکت حضور مقام معظم رهبری روز به روز مستحکم‌تر و ضربه‌ناپذیرتر می‌شود و البته مردم فهیم ایران  ثابت کردند که با اطاعت کامل از ولی‌امرشان هرگونه تهدید دشمنان را میخکوب کرده و سینه‌چاک اشاره و نگاه ولی‌امرشان اند.

وی ادامه داد: اقتصاد، فرهنگ و سیاست  بدون نگاه عمیق به جوانان هرگز رشد و بالندگی پیدا نمی‌کند و سخن از اشتغال برای جوانان تنها سخن از آرزوهای دست نیافتنی برای آنها و یا فراهم کردن امکان دسترسی به حداقل‌ها برای آنهاست.

صرامی‌‌فروشانی تصریح کرد: اینجانب هیچ اعتقادی به آمار و ارقام ایجاد اشتغال و کار موثر فرهنگی برای جوانان ندارم و هر زمان صف دادگاه‌ها برای طلاق خلوت شد، بدانیم زندگی ایجاد کرده‌ایم و حرف راست زده‌ایم و با مردم صادقیم و در غیر این صورت راه ما به بیراهه است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری برای شغل، ازدواج و آرامش جوانان جزو پرونده‌های فراموش شده در تصمیم‌گیری‌هاست و فقط در قالب حرف و بهره‌برداری مقطعی از آنها باقی مانده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار