"جیمز کامرون" کارگردان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما، دنباله "آواتار" را خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، "جیمز کامرون" و کمپانی فاکس قرن بیستم "سیگورنی ویور" را در سه قسمت بعدی "آواتار" و در نقش متفاوتی به فیلم بازگردانده‌اند.
 
این فیلمساز تولید فیلم را اواخر سال جاری شروع می‌کند.
 
"ویور" به بازیگرانی که قبل از این معرفی شدند مثل "سم ورتینگتون"، "زویی سالاندا" و "استفن لانگ" می‌پیوندد.
 
کامرون درباره فعالیت‌های هنری که با "ویور" داشته می‌گوید: "من و "سیگورنی" تجربه همکاری خلاقانه‌ای باهم داشتیم، مثل تجربه همکاری‌مان برای ساخت فیلم "بیگانه‌ها" سال 1985 ما دوستان خوبی هستیم و همیشه در کنار هم خوب کار می‌کنیم و حضور او در قسمت‌های بعدی "آواتار" حس خوبی بود. همانطور که طرفداران می‌دانند، شخصیتی که او در قسمت اول "آواتار" بازی کرد، "گریس آگوسین" بود که جانش را از دست داد، بنابراین در قسمت‌ها بعدی "آواتار" نقش متفاوت و پرچالشی را به عهده خواهد داشت. هر دوی ما در آخرین فصل همکاری بلند مدت‌مان به شخصیت چالش برانگیز او می‌اندیشیم."
 
دنباله "آواتار" که هنوز عنوان ندارد قرار است پشت سر هم تولید شود دومین قسمت دسامبر 2016 اکران می‌شود و سومین و چهارمین قسمت این مجموعه در دسامبر سالهای بعد از آن منتشر می‌شوند.
 
مجموعه فیلمهای "آواتار" توسط "کامرون" و "جان لاندائو" تهیه می‌شوند.
 
قسمت اول "آواتار" دسامبر 2009 اکران شد و با فروش دو میلیارد و 800 میلیون دلار پرفروش‌ترن فیلم تاریخ سینمای جهان نام گرفت.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار