اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با صدور بیانیه‌ای انتخابات افتخار آمیز مردم سوریه و انتخاب بشاراسد در انتخابات سوریه را تبریک گفتند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در متن این بیانیه آمده است:

اراده استوار مردم مومن و انقلابی جمهوری عربی سوریه در تعیین سرنوشت خود این‌بار در انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری نمایان گشت و با انتخاب شایسته بشاراسد رئیس جمهور منتخب  بار دیگر شکوه اسلام ناب محمدی را آشکار ساخته و در خط مبارزه‌ای مقدس با کفار و ناپاکان و مستکبران غرب و شرق قدرت مقاومت اسلامی را به کرسی حقیقت نشاند.

تبریک فرزندان انقلاب اسلامی ایران و دانش‌آموزان ایرانی به ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ایران را به سبب ایستادگی ملت بزرگ و شریف سوریه پذیرا باشید.

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به خوبی می‌دانند که نتایج این انتخابات نشان دهنده اعتماد مردمی است که جوانان و نوجوانان خود را به پای اسلام و انسانیت قربانی کردند و با شهادت خود نهالی کاشتند که باعث استقرار و استحکام محبوبیت شما در این میدان نبرد نابرابر شده است. گروه‌های تکفیری و مزدوران ناپاکی که با هدایت مستقیم و بودجه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار این‌بار وارد عرصه شدند نیز به لطف خدای متعال و با همت بزرگ مردان جبهه مقاومت اسلامی بازهم شکست خورده و طبل رسوایی جهانخواران را بار دیگر به صدا درآورده‌اند.

فرزندان ایران اسلامی انتظار دارند همچنان استوار و پابرجا و با هماهنگی و همکاری‌های نزدیک، این جبهه مقدس را همراهی کنید و بدانید خداوند شمارا نیز یاری خواهد داد.

دانش‌آموزان ایران اسلامی و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که چون شما ملت سوریه شهدای بسیاری تقدیم اسلام عزیز کرده‌اند، این پیروزی بزرگ اسلام و ملت سوریه را بر منتخب استوار و مقاومشان تبریک می‌گویند و برای آن ملت بزرگ آرزوی بهروزی می‌کنند.

انتهای پیام/
                                                                   
برچسب ها: پیام ، تبریک ، اتحادیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار