حنیف پور با بیان اینکه صادرات انواع محصولات لبنی در سال گذشته به 24 کشور جهان صورت گرفته است،‌گفت: ضمن رسیدن به خودکفایی در تولید انواع محصولات صادرات شیر و لبنیات خود را 40 درصد نسبت به سال 91 افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد امین حنیف پور رییس جشنواره تحقیق و توسعه صنایع شیر ایران(پگاه) درآیین افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: شرکت صنایع شیر ایران در راستای تولید محصولات جدید که تمام توان تخصصی کشور و پتانسیل های منطقه‌‌ای را در تدوین و فرمولاسیون و بسته بندی بیش از 250 محصول به کار گرفت به گونه‌ای که تاکنون بیش از 80 محصول این شرکت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده است.

وی افزود:کاهش قیمت تمام شده تولید، کمک به افزایش سرانه مصرف از طریق تنوع در تولید برای تمامی ذائقه‌های مردم، گسترش بازارهای صادراتی، امکان تولید بیش از 120 قطعه یدکی از جمله‌ ویژگی‌ها و فعالیت‌های این شرکت بوده است.

حنیف‌‌پور با بیان اینکه حدود 40 درصد از صادرات صنایع غذایی را به خود اختصاص دهد، ادامه داد: این شرکت توانست با نوآوری‌های خود سالانه 150 میلیارد ریال صرفه‌جویی ارزی برای خود به ارمغان بیاورد به گونه‌ای ضمن رسیدن به خودکفایی در تولید انواع محصولات صادرات شیر و لبنیات خود را 40 درصد نسبت به سال 91 افزایش دهد.
 
به گفته رییس جشنواره تحقیق و توسعه صنایع شیر ایران(پگاه) صادرات انواع محصولات لبنی در سال گذشته به 24 کشور جهان صورت گرفته است که نشان از رشد صادرات این شرکت دارد. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شیراز ، شیر ، لینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار