معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران گفت: 85 درصد بودجه برای حقوق پرسنل است که شورای عالی کشور آن را تصویب و توسط رئیس جمهور ابلاغ می‌شود که باید در اجرای قانون دقت داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصرالله ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به گزارش کلی از نظر بودجه و عملکردها در سال‌های گذشته گفت: پرسنل رسمی در سال 92 بر اساس قوانین 62 درصد حقوقشان نسبت به سال گذشته افزایش یافت که از نظر بودجه مصوب سال 92  حدود 36 میلیارد بوده است که این هزینه در پایان سال با تدابیر جناب هاشمی و ترکی به 42 میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به 440 هزار مدیر حرفه‌ای در کشور گفت: 85 درصد بودجه برای حقوق پرسنل است که شورای عالی کشور آن را تصویب و توسط رئیس جمهور ابلاغ می‌شود که باید در اجرای قانون دقت داشته باشیم.

نصرالله ابراهیمی ادامه داد: بر اساس ماده 93 قانون مدیریت، اضافه کاری وقتی به افراد تعلق خواهد گرفت که مدیر واحد آن را ابلاغ کرده باشد و کارمند در ازای این اضافه حقوق کار کرده باشد در غیر این صورت تصرف در اموال دولت می‌شود.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت‌ها اظهار داشت: برای مقطع دکتری باید آموزش 600 ساعت باشد و دوره پژوهشی و دکتری را طی کرده و گواهینامه داشته باشد، که با این شرایط اگر در سطح استان هر نیرویی خلاف این دستور عمل کند حکمش لغو خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، حرفه ، دکتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار