می توانیم یکی از تیم های صعود باشیم

والیبالیست ملی پوش مازندرانی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:میتوانیم یکی از تیم های صعود کننده گروه در لیگ جهانی باشیم.

میرزاجانپور افزود:در گروه بسیار سختی قرار داریم،ولی با تعصب و غیرت بازیکنان میتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی با اشاره به اینکه سعی کرده در ترکیب تیم ملی همیشه مثمرثمر باشد،تصریح کرد:در چهار بازی که در برابر ایتالیا و برزیل به میدان رفتیم بازیکنان عملکرد نسبتا خوبی مقابل حریفان داشتند.

والیبالیست ملی پوش مازندرانی درباره عملکرد کواچ سرمربی تیم ملی گفت:کواچ به تازگی هدایت تیم ملی را به عهده گرفت و هنوز به خوبی از بازیکنان شناخت پیدا نکرد.

میرزاجانپور درباره عملکرد بازیکنان در دو بازی مقابل ایتالیا و برزیل در لیگ جهانی گفت:در دو بازی نخست مقابل ایتالیا با بدشانسی بازنده شدیم که می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان هر روز هماهنگتر نسبت به گذشته می شوند،تصریح کرد:در بازی مقابل برزیل قضیه فرق کرد و با هماهنگی بهتر موفق شدیم قهرمان چندین دوره المپیک و جهان را در حضور تماشاگرانش در خانه شکست دهیم.

والیبالیست ملی پوش مازندرانی گفت:در 6بازی آینده درخانه و در حضور تماشاگران میزبان حریفان هستیم که از دوستداران می خواهیم با حضور در سالن موجب پیروزی تیم ملی شوند.

میرزاجانپور بابیان اینکه تیم ها و بازیکنان عنوان دار در گروه ایران قرار دارند،تصریح کرد:مقابل تیم های برزیل،ایتالیا و لهستان در خانه بازی داریم که می توانیم با 6 پیروزی یکی از تیم های صعود کرده گروه باشیم.

وی گفت:کواچ از مربیان کاربلد و باتجربه دنیا است که تیم ملی بامرور زمان به روز های اوج همچون زمان ولاسکو خواهد رسید.

وی در پایان از حضور تماشاگران ایرانی در چهار بازی خارج از خانه در سالن تشکر کرد و افزود:از تمامی دوستداران و عاشقان به والیبال می خواهیم که در 6 بازی خانگی لیگ جهانی مقابل برزیل،ایتالیا و لهستان با حضور گرم شان در سالن موجب دلگرمی وایجاد انگیزه بیشتر ملی پوشان شوند.


برچسب ها: خواستن ، والیبال ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.