با 32عضو نمایندگان مازندران،گیلان،گلستان،سمنان،دماوند وفیروزکوه فراکسیون نمایندگان شمال کشور در مجلس تشکیل شد

نماينده مردم شهرستانهای قائم شهر سوادکوه جويبار و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،از آغاز به کار فراکسیون نمایندگان شمال در مجلس شورای اسلامی با 32 عضو خبر داد.

علیپور از فعالیت رسمی فراکسیون نمایندگان شمال در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:فراکسیون نمایندگان شمال در مجلس شورای اسلامی به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان‌های مازندران - گیلان - گلستان - سمنان - دماوند و فیروزکوه با حضور 32 نماینده این استان‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه فراکسیون نمایندگان شمال مجلس شورای اسلامی با برگزاری انتخابات و تعیین هیئت رئیسه با هدف یکپارچه ‌نگری به استعدادها و توانمندی‌ها تشکیل شده است، افزود:حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری به عنوان رئیس و نمایندگانی از استان‌های گیلان و گلستان به عنوان نواب و من هم به عنوان سخنگوی فراکسیون نمایندگان شمال در مجلس شورای اسلامی توسط 32 نماینده استان‌های شمالی انتخاب شده‌ام.

وی به اهداف فعال کردن این فراکسیون اشاره و تصریح کرد:هماهنگی برای اجرایی شدن خدمات،رایزنی قوی‌تر با وزرا و بازدید از مناطق مختلف در دستور کار این فراکسیون قرار دارد./ش/ن


برچسب ها: فراکسیون ، کشور ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.