تقدیم 3700 شهید در عرصه مبارزه با مواد مخدر/ افغانستان دومین کشور تولید حشیش در جهان

مشاور امور بین‌الملل پلیس مبارزه با مواد مخدرگفت : افغانستان دومین کشور تولید حشیش در جهان است که به دلیل هم مرز بودن مشکلات بسیار زیادی را برای کشور ما به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مجید معظمی گودرزی مدیر تشریفات و روابط خارجی نیروهای مسلح در مراسم بازدید جمعی از وابستگان نظامی کشورهای خارجی از موزه ستاد مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: وابستگان نظامی کشورهای خارجی از تعدادی از کشورهای نظیر اکوادور، عراق، آذربایجان، ونزوئلا، روسیه ، الجزایر، چک، بنگلادش ، اکراین و کره شمالی هستند. که در یک بازدید یک روزه از موزه ستاد مبارزه با مواد مخدر دیدن کرده ودر ادامه این بازدیدها از مرکز سگ‌های موادیاب و انبار مواد مخدر در کرج بازدید خواهند داشت.

**تقدیم 3700 شهید در عرصه مبارزه با مواد مخدر

سرهنگ حامد نیاورانی مشاور معاون امور بین‌الملل پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه این بازدید با اشاره به اینکه کشور ایران تاکنون تبعات مادی و معنوی بسیاری در امر مبارزه با مواد مخدر هزینه کرده است افزود: در عرصه مبارزه با مواد مخدر کشور ما 3700 شهید و 12 هزار مجروح را تقدیم کرده است که این نشانگر فعالیت‌های عظیم ایران در این عرصه است.

وی ادامه داد: مراکش رتبه نخست و افغانستان رتبه دوم تولید حشیش در جهان را از آن خود کرده‌اند وکشور افغانستان به دلیل هم مرز بودن مشکلات بسیاری را برای کشورمان به وجود آورده است.

سرهنگ نیاورانی همچنین تصریح کرد: امیدوار هستیم شما با بستگان نظامی کشورهای خارجی در این بازدید یک روزه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را درک کرده باشید.

در پایان بازدید  از موزه سرتیپ وحید ممتاز رئیس انجمن وابستگان خارجی مقیم تهران به نمایندگی از سایر وابستگان نظامی کشورهای خارجی لوگو را تقدیم نماینده ایران کرد ودر ادامه افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبارزه با مواد مخدر را یک نوع جهاد می‌داند ما برای تشکر و قدردانی از جمهوری اسلامی ایران این لوح را تقدیم می‌نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار