سرگرد ناصری صبح امروز از دستگیری سه زورگیر موتور سوار در محدوده خیابان بخارست خبر داد و گفت: متمان این پرونده 10 دقیقه پس از آخرین سرقت در طرح مهار شناسایی و بازداشت شدند.

سرگرد احمد ناصری رئیس کلانتری 105 سنایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، از دستگیری سه زورگیری موتور سوار در محدودخ خیابان بخارست خبر داد و گفت: متهمان این پرونده 10 دقیقه پس از آخرین سرقت خود در طرح مهار ماموران این یگان شناسایی و بازداشت شدند.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر گفت: شب گذشته یک سرباز وظبفه که در محدوده خیابان مذکور در حال تردد بود از سوی یک موتور سوار مسلح به سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته و متهمان با تهدید شوکر و سلاح سرد(قمه) تلفن همراه ، کیف پول و مدارک وی را سرقت و از محل متواری می شوند.
 
وی افزود: طی تماس این سرباز وظیفه به ماموران کلانتری و معرفی مشخصات این سه سارق مشخص شد که این متهمان دقایقی پیش نیز از شهروند دیگری زورگیری کرده اند و در حال حاضر تیمی از ماموران کلانتری در تعقیب آنان هستند.
 
سرگرد ناصری ادامه داد: بلافاصله مشخصات چهره متهمان و موتورسیکلت آن ها به دست آمد و با هماهنگی انجام شده ماموران موفق شدند مسیر تردد این متهمان را شناسایی کنند و متعقبا هویت متهمان به گشت حاضر در محل اعلام شد.
 
کلانتر 105 سنایی عنوان داشت: این اقدامات دقایقی بعد نتیجه داد و یکی از گشت های انتظامی کلانتری موفق شد هر سه متهم موتور سوار را در محدوده محله سنایی مشاهده و تحت تعقیب کوتاه، بازداشت کند.
 
سرگرد ناصری بیان داشت: هرسه متهم به کلانتری منتقل و پس از رویارویی با مالباختگان به جرائم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان به ویژه سربازان وظبفه اعتراف کردند و ضمن معرفی خود اذعان داشتند با همدستی یکدیگر از شهرستان  های اطراف تهران به این منطقه آمده و اقدام به زورگری می کنند و در همان شب 7 فقره زورگیری داشته اند.
 
گفتنی است در بازرسی از وسایل سه زورگیر نوجوان 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه ، سلاح سرد، تعدادی عابر بانک و مدارک شناسایی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
اگه خواستین من یه عکس بفرستم بجای اون بزارین
Germany
مهدی
۱۵:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
لطفا چهرشون را نشنون ندین اخه همه میشناسن دیگه اون موقعه که مرخصی دادین امدن بیرون دیگه نمیتونن خوب به کارشون ادامه بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
از قیافشون معلومه مشتی داهاتی تازه به دوران رسیده هستن.
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۱۴:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
چهره هاشونو نیگاه کن!!!ا ادم میمیونه چی بگه.. با این هیکل نحیف !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
به کجا رسیده ایم ...............
آخرین اخبار