مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری همدان گفت: صرف هزینه‌های بسیار در برپایی برخی از مراسم‌ عروسی‌، جوانان را نسبت به ازدواج سست کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ پیمان صادقی شب گذشته در مراسم میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان  با تأکید بر لزوم اهمیت دادن به موضوع ازدواج جوانان گفت: بر اساس اساسنامه شهرداری توجه به مسائل فرهنگی به ویژه مقوله ازدواج جوانان در کنار سایر فعالیت‌ها ضروری است.
وی با بیان اینکه امروز ازدواج جوانان با چالش‌های بسیار مواجه است افزود: با نگرانی نسبت به کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق در کشور طی چند سال اخیر، باید در نگاه فرهنگی ترویج ازدواج معقولانه را در برنامه‌ها گنجاند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: طبق آمار، وجود سه مورد طلاق از هر پنج ازدواج، نگران کننده است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه یادآور شد: متأسفانه مشکلاتی از جمله مسکن، اشتغال و دیگر مسائل در جامعه، جوانان را نسبت به مسئله ازدواج سست کرده است.
صادقی هزینه‌های صرف شده در راستای برپایی مراسم‌ ازدواج‌ را آفتی برای جامعه دانست و افزود: صرف هزینه‌های هنگفت از سوی برخی از افراد در عروسی‌ها، میل دیگر جوانان را نسبت به ازدواج کم‌رنگ کرده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری همدان گفت: این سازمان با اهمیت به مسائل ورزشی، آموزش شنا، بسکتبال، والیبال، فوتبال و دیگر ورزش‌ها را در برنامه خود برای جوانان قرار داده و علاقه‌مندان می‌توانند به ثبت نام در این کلاس‌ها بپردازند./ش/ن
برچسب ها: هزینه ، مراسم ، عروسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.