اولويت "دانشگاه پيام نور" تنوع بخشي در شيوه پذيرش است

با توجه به اينكه دانشگاه پيام نور نيازمند ارتقاء سطح كيفي آموزش است، يكي از راههاي مؤثر در بالا بردن كيفيت آموزش تنوع بخشي در شيوه هاي پذيرش براي اقشار مختلف جامعه است.

دكتر فراهاني رئيس دانشگاه پيام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اينكه در سال هاي گذشته تمركز بر بعد كمي آموزش موجب غفلت از آموزش كيفي شده است، بايد تمام اعضاي خانواده پيام نور تلاش كنند با تمركز بر كيفيت آموزش شرايط تحصيل در مقاطع تكميل از جمله ارشد و دكتري را براي تمام اقشار جوياي تحصيل در تمام كشور فراهم سازد.

وي با بيان اينكه ظرفيت پذيرش دانشجو در دوره دكتري پيام نور بيش از شرايط كنوني است، خاطرنشان كرد: در 125 كد رشته محل اين دانشگاه امكان پذيرش دانشجو در مقطع دكتري هست اما تنها در 67 رشته محل آن در مقطع دكتري پذيرش داريم و اين يعني پتانسيل دانشگاه پيام نور بيش از اين است. 

وي تصريح كرد:‌البته نبايد فراموش كنيم كه دانشگاه پيام نور در سطح آموزش الكترونيك در بين ساير دانشگاه ها از كيفت بالاتري برخوردار است و قادر به انجام 5 ميليون و 900 هزار نفر آزمون الكترونيكي در سراسر كشور است كه قابليت افزايش نيز دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.