مدیر کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد گفت: براساس مصوبه هیات وزیران و آیین نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری این استان رتبه اول صدور سند مالکیت کاداستری تک برگ در بین استانهای کل کشور را کسب کرد.

 
سعید محوری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: کسب این عنوان با توجه به درجه بندی واحد ثبتی و تعداد نیروی انسانی موجود و مشخص برای استان بدست آمد.
وی بیان کرد: این استان با کسب 17/997امتیاز از مجموع یکهزار امتیازمشخص شده رتبه اول کشوری در صدور اسناد مالکیت تک برگ را به خود اختصاص داده است.
محوری پذیرش الکترونیکی درخواست اشخاص در اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند، پاسخ الکترونیکی به استعلامات املاک، ثبت الکترونیکی خلاصه معاملات، داده آمایی پرونده های املاک ، داده آمایی دفاتر املاک، افراز و تفکیک و تجمیع، بازداشت و رفع بازداشت، اصلاح اسناد مالکیت صادره موضوع مواد 45 و 149 آیین نامه قانون ثبت وتهیه نقشه کاداستر شهری، روستایی و زراعی ثبت شده را ازمحورهای این ارزیابی بیان کرد.
محوری با اشاره به صدور 22 هزارو 319 سند مالکیت کاداستری تصریح کرد: این شاخص نیز نقش مهمی در کسب این موفقیت برای استان داشته است.
وی عنوان کرد: بیش از هفت میلیارد ریال نیز درآمد از سوی دفاتر ثبت اسناد و املاک در سطح استان نیزبدست آمد که سه برابر پیش بینی اعلام شده دفتر برنامه ریزی و بودجه کشور بوده است.
محوری ابرازداشت: در سطح استان 59 دفتر اسناد رسمی، 24 دفتر ازدواج و 11 دفتر طلاق وجود دارد../س

برچسب ها: صدور ، اسناد ، مالکیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.