رئیس اداره حفاظت محیط زیست چابهار گفت: با توجه به اینکه هویت چابهار، خلیج چابهار است بنابراین ضرورت دارد این خلیج به عنوان میراث فرهنگی و طبیعی حفظ شود و هیچ موردی در زمینه خشک شدن محدوده آن انجام نگیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، اشرف‌علی حسینی با تبریک هفته محیط زیست افزود: به مناسبت گرامی‌داشت هفته محیط زیست، این اداره اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای ادارات و ارگان‌هایی که به نوعی فعالیت آنها مرتبط با مسائل زیست محیطی است در زمینه مبحث مدیریت پسماندها از قبیل شرکت نفت و غیره، کرده است.

وی ادامه داد: هم‌چنین به مناسبت این هفته، بازدیدهایی از واحدهای صنعتی که باید به نوعی پالایش شوند از جمله واحدهای کنسرو سازی به عمل آمده است به ویژه از واحدهایی که در نزدیکی منطقه آزاد قرار دارند و مردم نیز از آنها شکایت داشته‌اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست چابهارتصریح کرد: به مناسبت گرامی‌داشت هفته محیط زیست در روزهای آینده پاکسازی ساحل توسط مردم و مسئولان و دوستداران محیط زیست انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی رفع نگرانی‌های به وجود آمده از آلودگی خلیج چابهار ناشی از طرح توسعه بندر، گفت: این جلسه به دنبال جلساتی که معاون امور عمرانی استاندار در زمینه نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی که در حوزه اسکله 7 تیر در خلیج و بحث‌ در خصوص آلودگی‌هایی که ایجاد می‌شود و بیشتر مناطق شنا در این قسمت است، برگزار شد.

  انتهای پیام //س


برچسب ها: خلیج چابهار ، حفظ ، هویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.