وزیر ورزش و جوانان در جمع اعضای ستاد ملی ساماندهی امور جوانان گفت: با کمی خوش سلیقگی می‌توان کمک‌های فراوانی به جوانان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در دولت جدید، گفت: با شروع فعالیت در وزارت ورزش و جوانان نگرانی‌هایی وجود داشت که مبادا نشود در این حوزه کاری انجام داد، اما در حال حاضر می‌بینیم که با کمی خوش سلیقگی می‌شود کمک‌های فراوانی به جوانان کرد.

گودرزی با اشاره به وضعیت موجود جوانان، ارتقای وضعیت موجود این قشر را مورد توجه قرار داد و گفت:  باید برای رسیدن به وضع مطلوب گام های اساسی برداشت که این مهم بدون همکاری و همدلی میسر نمی‌شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: تا کنون کار در حوزه جوانان بیان مبادی و نظرات بوده که با نشست مشترک بین دستگاهی می‌توانیم به نتیجه عملی برسیم. اینکه در مباحث نظری غرق شویم باعث می‌شود برنامه‌ها در حد حرف باقی بماند و عملی نشود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع جوانان موضوعی فرابخشی است،‌ گفت: پرداختن به این موضوع کلان با همه مشکلات و مسائل آن از توان یک دستگاه خارج است و سطح توجه به این موضوع پایین می‌آید. برای اینکه گام‌های مناسب برداشته شود به مشارکت تمام دستگاه‌ها نیاز است.

 گودرزی موضوعات ازدواج، ‌مسکن و وام ازدواج را تنها بخش کوچکی از نیازهای جوانان شمرد و خاطرنشان کرد: دست روی دست گذاشتن مساله‌ای را حل نمی‌کند.‌ کارهای انجام شده مطلقا کافی نیست زیرا معضلات زیادی جوانان را تهدید می‌کند‌.

وزیر ورزش و جوانان پس از شنیدن گزارش اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: نکاتی که مطرح شد حائز اهمیت است و نمی‌توان هیچ یک را نادیده گرفت. باید وضع موجود بررسی و راهکارهای لازم برای رسیدن به بهترین وضع ارائه و گام‌ها برداشته شود.

وی در خصوص لایحه شفاف سازی وظایف دستگاه‌ها در امور جوانان تصریح کرد: لایحه‌ای که قبلا به دولت ارائه شده را می‌توان دوباره بررسی و با توجه به شرایط و مسائل کنونی جوانان، آن را به روز رسانی کرد.

گودرزی در پایان خواستار تهیه شرح وظایفی از کمیسیون‌های تخصصی ستاد ساماندهی شد تا آنها بتوانند در چارچوب‌های معین به بررسی مسائل بپردازند.

گفتنی است، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در دولت تدبیر و امید امروز 19 خرداد ماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو این ستاد در ساختمان مرکزی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: جوانان ، وزیر ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار