سالاری از جزئیات همایش نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال به مناسبت سالروز حماسه سیاسی در 24 خرداد با حضور شخصیت‌های سیاسی در وزارت کار و تعاون خبر داد.

"محمد سالاری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال اظهار داشت: با توجه به اینکه احزاب به عنوان یکی از مهمترین نهادهای مدنی کشور نقش بسزایی را در اتصال میان نظرات مردم با نخبگان و حاکمیت دارند، حزب همبستگی در جهت تحقق مرامنامه حزب به منظور تبیین تمامی زوایا و جوانب گفتمان اعتدال که منتخب ملت در 24 خرداد بود، اقدام به برگزاری همایش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه حزب همبستگی به عنوان یکی از احزاب پیشگام در جریان اصلاحات در خلق حماسه سیاسی سال 92 نقش بسزایی داشت، گفت: همزمان با اولین سالروز انتخابات 24 خرداد همایشی با نام "نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال" با سخنرانی شخصیت‌های سیاسی همچون "احمد مسجد جامعی" عضو شورای شهر، "ابراهیم اصغرزاده" فعال سیاسی اصلاح‌طلب، "حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌لاری" عضو مجمع روحانیون مبارز و "محمد شریعتمداری" معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و "علی‌اصغر احمدی" دبیرکل حزب همبستگی برگزار می‌شود.
 
سالاری گفت: در روز همایش گزارشی از نحوه تشکیل کمیته‌های برگزاری همایش و چرایی شورای تشکیل حزب به همین منظور ارائه می‌شود.
 
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همایش نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال روز پنج‌شنبه - 22 خردادماه - از ساعت 8:30 الی 13:30 در مجموعه فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار