ستاد مدیریت بحران منطقه 15 گفت: ظرفیت توانمندسازی کمیته‌های تخصصی مدیریت بحران منطقه 15 به منظور آماده‌سازی این کمیته‌ها در مواقع اضطراری و بحران بررسی و ارزیابی خواهد شد.

منوچهر رحیمی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بررسی و ارزیابی ظرفیت و توانمندسازی کمیته‌های تخصصی مدیریت بحران منطقه 15 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.  

وی ادامه داد: این طرح به منظور آماده‌سازی کمیته‌های تخصصی در مواقع اضطراری و بحران و ارائه به موقع امکانات و تجهیز امداد و نجات ویژه شهروندان در دست اجرا است.  

رحیمی اظهار داشت: در این طرح کمیته‌های تخصصی از جمله آب، برق، مخابرات، گاز، اورژانس، آتش‌نشانی، راهور، مدیریت بحران و نیروی انتظامی مشارکت و همکاری دارند.  

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بررسی و ارزیابی ظرفیت و توانمندسازی کمیته‌های تخصصی منطقه 15 در مواقع اضطراری و بحرانی، با ارائه امکانات و تجهیزات امداد و نجات، آماده باش کمیته‌های تخصصی در مواقع اضطراری و بحرانی از اقدامات اجرایی این طرح  است.  

رحیمی خاطر نشان کرد: آماده‌سازی گروه‌های دوام محلات 20 گانه منطقه 15 و کارشناسان مدیریت بحران در مواقع اضطراری و بحرانی از جمله زلزله، طوفان، آتش‌سوزی، سیل و ... آموزش چهره به چهره شهروندان پیرامون مدیریت بحران و چگونگی مقابله با حوادث غیر مترقبه و بحران‌های طبیعی از اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه 15 است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: توانمند ، ظرفیت ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار