در راستای تدابیر شهردار تهران مبنی بر تجلیل و دیدار با ذاکرین و مداحان اهل البیت (ع) سلسله دیدارهای مدیران شهری دیدار با ذاکرین اهل البیت (ع) منطقه شمیران برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مصطفی خورسندی " رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه محمد رسول الله  ضمن بیان این مطلب افزود:  تقدیر، تجلیل و توجه به شان و منزلت اجتماعی ذاکرین و مداحان اهل البیت (ع) یکی از موثرترین راهکارهای ترویج فرهنگ دینی و ارتقای بینش مذهبی شهروندان است. از این رو در راستای تدابیر شهردار تهران و تاکیدات دکتر شریفی قائم مقام ایشان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سلسله دیدارهای مدیران شهری با مداحان و ذاکرین اهل البیت (ع) تداوم خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر از شهردار و مدیران فرهنگی منطقه یک در خصوص برگزاری مراسم " شبی با ذاکرین" گفت: به همت  شهردار، قائم مقام و معاون امور اجتماعی منطقه یک دیدار با ذاکرین و مداحان اهل البیت (ره) منطقه شمیران برگزار شد. این دیدارها با حضور فرمانده ناحیه جماران، کانون و جامع مداحان شمیران و حاج علی آهی  رئیس هیئات مدیره خانه مداحان تهران انجام شد.

رییس کانون مداحان و شعرای آئینی کل کشور عنوان کرد: در این نشست ها با  سید محمد سجاسی موسوی فرزند حجت الاسلام و المسلمین سید حسین سجاسی موسوی و رحیم زندی فرزند محمد حسن زندی شاعر عالیقدر آستان مقدس اهل بیت دیدار و ضمن تشریح دستاوردها و فعالیت های شهرداری تهران در حوزه ترویج فرهنگ دینی، از اماکن فرهنگی و تفریحی منطقه یک نیز بازدید شد.

خورسندی با اشاره به تداوم برگزاری این دیدارها در مناطق 22 گانه گفت: ذاکرین و ستایشگران اهل البیت(ع) سفیران فرهنگی و رسانه بی بدیل مذهب تشییع در مواجهه با شبیخون فرهنگی و استکبار جهانی هستند.


برچسب ها: دیدار ، شهردار ، ذاکرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار