بنا به پیشنهاد رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و با حکم وزیر ورزش و جوانان، خبره ورزشی هیئت رییسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مجمع عمومی فدراسیون مورخ 28/09/1392 اختیار معرفی خبره ورزشی را به فرهاد طلوع کیان داده بود که 30/11/1392 نصراله پریچهره به وزارت ورزش و جوانان معرفی گردید و پس از طی مراحل اداری لازم، حکم وی صادر گردید.

در حکم گودرزی خطاب به نصراله پریچهره آمده است:با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، نظر به تائید مجمع عمومی 28/09/1392 فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به موجب این حکم جنابعالی به عنوان ( خبره ورزشی و عضو هیئت رییسه فدراسیون پهلوانی وزورخانه ای جمهوری اسلامی ایران ) منصوب می شوید تا در چهار چوب مفاد اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمائید.

لازم به ذکر است نصراله پریچهره دارای رتبه 8 مرشدی است که پیش از این به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به ورزش کشور خدمت نموده و در حال حاضر در وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیر کل توسعه منابع انسانی و عضو شورای راهبردی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای نیز فعالیت دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار