مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از راه اندازی ۲۲ شبکه نیکوکاری محلی برای نخستین بار در کشور درمناطق مختلف استان اصفهان بابیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار خبر داد .

مهدی مجلسآرا درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،اظهار کرد:این طرح در شهرستانهای اصفهان، شاهین شهرومیمه، اردستان، دهاقان، فریدن، شهرضا، کاشان، گلپایگان، لنجان، نطنز، نائین، بوئینومیاندشت، مبارکه، چادگان و سمیرم با همکاری خیران و معتمدان محلهها کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح راهاندازی شبکههای نیکوکاری محلی از تابستان پارسال آغاز شد و امسال با قدرت بیشتری در حال پیگیری است، افزود: در این شبکهها معتمدان، اعضای هیأت امنا و امام جماعت مساجد زیرنظر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، نیازمندان محله را شناسائی و با توجه به اعتبار موجود در صندوق شبکه نیکوکاری، برای کمک به آنها اقدام میکنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: این شبکههای مردمی را 503 نیکوکار با سرمایه گذاری 6 میلیارد و 299 میلیون ریالی خود راه اندازی کردهاند.

وی با اشاره به اینکه در این شبکههای نیکوکاری، 504 امدادیار به کارگرفته شدهاند بیان کرد: تا پایان شهریور امسال 100 شبکه نیکوکاری دیگر در استان اصفهان برای امدادرسانی بیشتر به نیازمندان و مستمندان محلی راه اندازی میشود .

مجلسآرا خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) برای راهاندازی هر شبکه نیکوکاری 40 میلیون ریال کمک نقدی ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: قرار است با همکاری خیران به زودی در پادگانها و مراکز دانشگاهی استان اصفهان هم با هدف شناسائی افراد نیازمند و کمک به معیشت آنها، شبکههای نیکوکاری راهاندازی شود .


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.