پژوهشگران برای افزایش انرژی راه حل‌ها و راهکارهای منحصر بفردی را توصیه می‌کنند که به افراد کمک می‌کنند در مواقع لزوم انرژی مضاعفی برای انجام کارهای مختلف بدست آورند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، یکی از مشکلات شایع در فصول امتحان ضعف و از دست دادن انرژی لازم برای مطالعه بیشتر است. 

گفتنی است، پژوهشگران برای رفع مشکل خستگی و ضعف به افراد راه حل‌های منحصر بفردی را توصیه می‌کنند که حتی قوی تر از مصرف چندین فنجان قهوه می‌تواند انرژی از دست رفته آنها را تأمین نماید و سطح هوشیاری و تمرکز آنها را بالا ببرد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، از جمله کارها موثر برای افزایش انرژی کم کردن صدای محیط و همین‌طور انواع وسایل صدادار مانند تلویزیون، رادیو و حتی تلفن همراه به میزان 70 دسی بل است. 
گوش دادن به صدای ملایم می‌تواند سبب تحریک ذهن و افزایش انرژی و جلوگیری از خواب آلودگی شود. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، دانشمندان دانشگاه پرینستون همچنین دریافته‌اند، ساماندهی میز و اتاق مطالعه و منظم نمودن اتاق می‌تواند سبب افزایش تمرکز افراد بویژه به هنگام درس خواندن شود. 
کم کردن حرارت و درس خواندن در محیط کمی سرد نیز می‌تواند سبب تقویت سطح هوشیاری و یادگیری مطالب گردد. 

در نهایت انجام ورزش‌ ملایم قبل از آغاز درس خواندن می‌تواند سبب گردش جریان خون بهتر در عروق و دریافت اکسیژن بیشتر توسط مغز شود که می‌تواند به افزایش تمرکز و یادگیری در افراد کمک نماید. 



انتهای پیام/ 


برچسب ها: امتحان ، انرژی ، ورزش ، خستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار