سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان ایران از پایان مرحله سوم اردوی آمادگی این تیم در آمل پیش از ظهر یکشنبه خبر داد.

ˈمرتضی ولی دروی ˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : این اردو به خاطر تغییر برنامه اردوی مرحله نهایی در تهران و جلو افتادن آن دو روز زودتر از برنامه های پیش بینی شده کادر فنی پایان یافت.

وی افزود : در اردوی شش روزه تیم ملی بدمینتون ایران چهار ملی پوش اعزامی به مسابقات بین المللی کنیا شامل ˈ سروش اسکندریˈ از زنجان ، ˈ حسن متقی ˈ از گیلان ، ˈ فرزین خانجانیˈ از تهران و ˈ مهران شهبازی ˈ از کردستان حضور داشتند و در دو نوبت صبح و عصر در تالار ورزشی حجاب آمل تمرین کردند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران به حضور ˈ آرمین برزندهˈ بدمینتون باز تیم لیگ برتر هیات بدمینتون آمل و یک بدمینتون باز از قائمشهر در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت : ورزشکاران مازندرانی هم به منظور کسب تجربه و شناسایی میزان توانمندی آنان در کنار بازیکنان تیم ملی تمرین کردند.

وی از برپایی اردوی مرحله سوم تیم ملی بدمینتون بزرگسالان در آمل ابرازرضایت کرد و با مطلوب خواندن کسب آمادگی نسبی ملی پوشان افزود : شهرستان آمل اواخر پارسال نیز میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان بود و خوشبختانه امکانات مورد نیاز برای برپایی اردوهای تیم های ملی در این شهرستان فراهم است.

او ادامه داد : تیم ملی بدمینتون ایران خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی بدمینتون پنج هزار دلاری کنیا که از معتبرترین تورنمنت های این رشته ورزشی در جهان است و کشورهای صاحب نام در آن شرکت می کنند، آماده می کند.

مسابقات بین المللی بدمینتون کنیا روزهای بیست و هفتم خرداد تا دوم تیر سال جاری برگزار می شود.

تیم ملی بدمینتون مردان ایران پیش از اعزام به کنیا یک اردوی سه روزه را در تهران برگزار می کند./ب

برچسب ها: تیم ، آمل ، شش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.