مردم ما همیشه به دنبال حقیقت بوده و هستند و اگر آنها را درست هدایت کنیم بسیاری از مشکلات کشور در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب رفع خواهد گردید

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی،مستند "حجاب ، راه رستگاری" که با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و به کارگردانی شهریار بحرانی در باب حجاب و عفاف ساخته شد ،روز گذشته اکران شد.

  شهریار بحرانی کارگردان مستند "حجاب، راه رستگاری" در مراسم اکران این فیلم  که روز گذشته  در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی واقع در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار گردید، گفت: کار ساخت این مستند از دو سال پیش آغاز شده که به مقوله حجاب از منظر قرآن و آیاتی که در این مورد نازل شده می‌پردازد و این مستند بخشی از یک فیلم 20 قسمتی می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ابتدای این پروژه قصد داشتیم کاری ۳،۴ قسمتی تولید کنیم که وقتی ورود کردیم و مباحث پیرامون حجاب را بررسی کردیم متوجه شدیم موضوعات مهمی را باید مطرح کنیم که در قالب چند قسمت امکان پذیر نیست و خروجی این مستند مجموعه‌ای 20 قسمتی شد.

بحرانی در این مراسم که با استقبال جمع کثیری از دانشجویان و خانواده‌های آنان همراه بود با تاکید بر اینکه  در  35 سال پس از انقلاب  در مسائلی  همچون حجاب کم‌کاری و بعضا کارهای منفی انجام داده‌ایم گفت: متأسفانه در برهه ای از این تاریخ  ، نظامی و امنیتی به موضوع مهم و فرهنگی حجاب نگاه کرده ایم،  این در حالیست که  ، ‌مشکل اصلی ما فرهنگی است و اقدامات انجام شده  در این زمینه نه تنها ریشه‌ای نبوده بلکه شاهد کم کاری  زیادی در مسئله حجاب بوده ایم.

کارگردان مستند "حجاب راه رستگاری" در پایان این مراسم گفت: مردم ما همیشه به دنبال حقیقت  بوده و هستند و اگر آنها را درست هدایت کنیم بسیاری از مشکلات کشور در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب  رفع خواهد گردید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار