رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از اعزام ملی‎پوش ساروی به مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در ترکیه خبر داد.

حسین بریمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود :در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در ترکیه تیرانداز ملی‌پوش ساروی در ترکیب تیم ملی به میدان می‌رود.

وی با اشاره به رقابت 14 ملی‌پوش در دو رشته ریکرو و کامپوند در این پیکارها افزود: مجید قیدی ملی‌پوش ساروی در رشته کامپوند برای کسب مدال در این مسابقات در برابر حریفان حاضر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری یادآور شد: برای آمادگی بیشتر ملی‌پوشان ریکرو و کامپوند اردوی آمادگی به مدت 20 روز در ارتفاعات هتل سالار دره ساری با حضور مربی کره‌ای و تمامی ملی‌پوشان برگزار شد.

بریمانی از حضور 20 ورزشکار ساروی در معیت تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و اذعان داشت: طی سال‌های گذشته و همچنین در سال جاری شاهد افتخارآفرینی ملی‌پوشان ساروی در مسابقات مختلف برون‌مرزی بودیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در کیاسر ابراز داشت: هفته گذشته این همایش با استقبال گرم خانواده‌ها در کیاسر با اهدای جوایز نفیس همراه بود.

وی در پایان از فعالیت ورزشکاران زن و مرد ساری در 46 رشته ورزشی خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود 10 ورزشکار زن و مرد ساروی بیمه ورزشی شدند./س


برچسب ها: اعزام ، ساروی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.