معاون اول قوه قضاییه در نشست شورای قضایی استان گيلان با تاكيد بر حفظ و صیانت از جنگل‌ها گفت: این سرمایه‌ها مربوط به نسل‌های آینده کشور است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌السلام والمسلمین رئیسی معاون اول قوه قضاییه گفت: مرزبانان حوزه‌های اقتصادی و پولی کشور باید با هوشیاری دقیق و بر اساس قانون عمل کنند و هر جا متاسفانه این مرزبانان بدرستی عمل نکردند ما شاهد مشکلاتی بودیم.

معاون اول قوه قضاییه در خصوص وصول معوقات بانکی گفت: در زمینه وصول معوقات بانکی باید مسئولان مربوطه مدعی شوند و ما کمک‌شان کنیم اما متاسفانه مرزبانان اقتصادی و پولی کشور عنایت ویژه در این خصوص ندارند.

حجت‌السلام والمسلمین رئیسی در ادامه جنگل‌ها و مراتع کشور را جزو ذخایر ملی و سرمایه ملت نام برد و گفت: عده‌ای سودجو به جان جنگل‌ها که سرمایه ملی است افتاده و آن را به یغما می برند باید یک ساز و کاری گذاشت و جلوی تخریب جنگل‌ها که نتیجه آن سیل و ویرانی در آن مناطق است را گرفت.

وی افزود: در وهله اول باید مرزبانان این حوزه با هوشیاری عمل کنند و جنگل و منابع طبیعی را مثل جانشان محافظت و صیانت نمایند.

معاون اول قوه قضاییه پاسداری و صیانت از جنگل‌ها و مراتع را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: حفظ و صیانت از جنگل‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که این سرمایه مربوط به نسل‌های آینده کشور است.

در این نشست سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان گیلان گزارشی از وضعیت جغرافیایی، اقتصادی و اجتماعی استان و نیز فعالیت‌های صورت گرفته در دادگستری استان ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار