مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویچلر سال جدید، از مرداد ماه آغاز می شود .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سلسله نشست های هماهنگی برگزاری رقابت های لیگ بسکتبال با ویلچر از روز گذشته آغاز شد و در گام نخست برنامه برگزاری مسابقات دسته برتر و تیم های حاضر مشخص شد.

عباس آقاکوچکی، سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچردر خصوص نشست برگزار شده گفت : در رقابت های لیگ امسال شاهد تغییراتی در شکل برگزاری مسابقات خواهیم بود و تعداد بازی ها افزایش می یابد.

وی افزود: طبق هماهنگی های بعمل آمده با فدراسیون مقرر شد ورودی لیگ امسال همانند سال گذشته باشد و تغییری در آن ایجاد نکردیم تا تیم های شرکت کننده دچار سختی نشوند.

سرمربی تیم ملی اعلام کرد: رقابت های لیگ دسته برتر از 22 مرداد ماه با حضور تیم های هیات خوزستان، هیات اراک، همیاری زنجان، پیام مخابرات اصفهان، پگاه فارس، ایثار قم، هیات ایلام و شهرداری آمل آغاز خواهد شد و تیم های حاضر در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

آقاکوچکی خاطر نشان کرد: دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر در چهار مرحله برگزار شده و تا 9 مهر ماه ادامه خواهد داشت و پس از دور مقدماتی، رقابت های پاراآسیایی را پیش رو داریم که با پایان یافتن این مسابقات دور نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد.

نشست هماهنگی لیگ دسته یک و دسته دو نیز به ترتیب امروز و فردا، 18 و 19خرداد در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، بسکتبال ، ویلچر ، رقابت ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار