معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: معابر و گذرگاه های محلی و بزرگراهی منطقه 4 پس از طوفان های اخیر ساماندهی و پاکسازی شد و داربست های تبلیغاتی فاقد مجوز جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمید ناصحی با اعلام این خبر و با بیان اینکه عوامل اجرایی خدمات شهری نواحی 9 گانه از لحظه وقوع طوفان در شهر تهران در حال آماده باش قرار دارند افزود: تندبادهای اخیر تهران که در چند سال گذشته کم سابقه بوده است، علاوه بر شکسته شدن تعدادی درخت و درختچه ،سقوط چند داربست، هدایت زباله ها به معابر، خسارت های غیر جانی دیگری را به بار آورد که با انتقال ضایعات و درختان شکسته شده، جمع آوری تمامی اجسام مزاحم و رفت و روب خیابان ها و معابر رفت و آمد در سطح محدوده منطقه تسهیل شد.

وی با اشاره به بسیج تمامی امکانات و نیروهای اجرایی خدمات شهری از زمان وقوع تندبادها تاکنون افزود: فعالیت های مستمرخدمات شهری در نواحی 9 گانه همچنان ادامه دارد و در حال حاضر هیچگونه مشکل خاص و خسارت همراه با تلفات جانی در روزهای اخیر در سطح منطقه گزارش نشده است.

ناصحی با بیان اینکه شهرداری منطقه 4 این آمادگی را دارد تا پرتابل های تبلیغاتی را در مناسبت های ملی و مذهبی در اختیار مساجد، تکایا، حسینیه ها و شرکت های تلبلیغاتی قرار دهد افزود: به منظور حفظ جان عابران پیاده و بروز خسارت های احتمالی به خودروها و مبلمان شهری، در صورت نصب داربست های تبلیغاتی بدون هماهنگی این معاونت نسبت به جمع آوری آن ها اقدام خواهد شد.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 اضافه کرد: از کلیه تکایا و هیئت های مذهبی خواست تا حتی المقدور از نصب هرگونه داربست در سطح معابر جلوگیری نمایند.
برچسب ها: ساماندهی ، گذر گاه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار