نمایش موزیکال زنده و عروسکی «قندک» به کارگردانی علیرضا دهقانی،اجرای روز دوشنبه 19 خردادماه خود را به میزبانی از اصحاب رسانه،خبرنگاران و منتقدان حوزه تئاتر اختصاص داد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «قندک» به نویسندگی «ماندانا عبقری» وکارگردانی «علیرضا دهقانی» فردا دوشنبه نوزدهم خردادماه، ویژه خبرنگاران و منتقدان تئاتر به روی صحنه می‌رود و حضور اصحاب رسانه در این اجرا آزادخواهد بود.

گفتنی است:«قندک» بر اساس داستان «نی‌لبک» نوشته «هوشنگ مرادی‌کرمانی»توسط ماندانا عبقری بازنویسی شده است.

داستان نمایش، ماجرای پیرمردی به نام باباجان است که با بزغاله کوچکش«قندک» در مزرعه زندگی می‌کند. روزی بزغاله گم می‌شود و باباجان نی‌لبک می‌نوازد تا او برگردد،ولی قندک را پیدا کند. پیرمرد آرزو می‌کند جز صدای قندک صدایی نشنود.

ماندانا عبقری، حمیدرضا حسینعلی، محمد بخشی‌زاده،امید رنجکش، ملیحه مقیمی و مریم رادپور در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.همچنین سایر عوامل فنی عبارتند از:رکسانه عبقری(دستیار کارگردان)،علیرضا حسین‌پور (طراح و ساخت دکور)،ماندانا عبقری(طراح صحنه و لباس)،محمدرضا شاملوفرد(طراح نور)،رکسانه عبقری و محمد بخشی‌زاده(عروسک‌گردان)،ابراهیم رنجکش(ضبط و
میکس صدا نمایش،ندا ایزدی (روابط‌عمومی)، احمدرضا حجارزاده(مشاور رسانه‌یی)،منصوره کریمی (طراح پوستر).

این نمایش که برای کودکان 3 تا 10 سال مناسب است، هر روز غیر از شنبه‌ها،ساعت 18 برای اجرای عمومی خواهد داشت و صبح‌ها نیز برای مدارس و مهد کودک‌ها (با هماهنگی قبلی) روی صحنه می‌رود.

«قندک» در پارک لاله، مرکز تئاتر کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان، تالار بوستان اجرا خواهد شد.علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش موزیکال و عروسکی،می‌توانند با تلفن‌های 093873375535 و 09199377965 تماس بگیرند و بلیت رزرو کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار