مردم اين جزيره در جريان مواجهه با استكبار رشادتهای بسياری از خود نشان داده‌اند، لذا برنامه ما در سازمان بسيج دانشجويي معرفي مناطق راهيان نور دريايی در سال 93 به دانشجويان خواهد بود و بی‌شك جزيره ابوموسی يكی از مناطق است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، حیدری مسئول سازمان بسیج دانشجویی صبح امروز از دانشگاه پیام نور جزیره اوموسی بازدید کرد.

زارعیان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه با اعلام این خبر افزود؛ در این بازدید  که با همراهی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین انجام شد حیدری به مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین از دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه، بازدید نمودند.

وی اظهار داشت: ریاست دانشگاه پیام نور اوموسی نیز با استقبال از حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی در این دانشگاه، با ارائه پاره ای توضیحات و وضعیت دانشگاه ایشان را در جریان مسائل مختلف این دانشگاه قرار داد.

زارعیان گفت: حیدری در جمع دانشجویان بسیجی و جمعی از مسئولین این دانشگاه با اعلام آمادگی سازمان بسیج دانشجویی جهت همكاری‌های مختلف در برنامه های علمی و فرهنگی،ابراز امیدواری نمود؛ در سفرهای آتی به این جزیره كه همراه با دانشجویان و اساتید خواهد بود سعی خواهیم نمود هر چه بیشتر به امر معرفی پتانسیل های مردم و دانشجویان این منطقه به كشور بپردازیم.

زارعیان افزود: حیدری پاره‌ای از برنامه های سال 93 بسیج دانشجویی رادر این جمع مطرح نمود که از جمله مهمترین آنها ، مباحث مربوط به راهیان نور دریایی دانشجویی بود.

وی گفت: مردم این جزیره در جریان مواجهه با استكبار رشادتهای بسیاری از خود نشان داده اند و اهدای 2 شهید نشانه ای از این مدعاست ، لذا برنامه ما در سازمان بسیج دانشجویی معرفی مناطق راهیان نور دریایی در سال 93 به دانشجویان خواهد بود و بی شك جزیره ابوموسی یكی از مناطق می باشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار