امام جمعه آبسرد گفت: آمریکا و استکبار جهانی مشکلات زیادی را برای کشور اسلامی ایران به وجود آورده و دست از شیطنت‌‌های خود بر نمی ‌دارد.

حجت ‌الاسلام سید احمد میر شریفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: آمریکا همیشه دردسرهایی را برای منطقه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: کشورهای مواجه با آمریکا به سه دسته تقسیم می‌ شوند؛ یک دسته، کشور‌هایی هستند که به طور کامل گوش به فرمان آمریکا هستند و همیشه مورد حمایت‌ های آمریکایی‌ ها قرار دارند.

میر شریفی تصریح کرد: البته مخفی نماند که آمریکایی‌ ها یک طرف حمایت می ‌کنند و از طرف دیگر به ثروت و منابع آن‌ ها چشم دارند؛ به قول مقام معظم رهبری، آمریکایی ‌ها این کشورها را می‌ دوشند.

امام جمعه آبسرد افزود: در دسته دوم کشور‌هایی قرار دارند نظیر چند کشور اروپایی که گوش به فرمان آمریکایی ‌ها نیستند، اما آمریکایی‌ ها مجبور هستند با آن‌ها مدارا کند و کنار بیایند.

وی ادامه داد: آمریکایی ‌ها با آن کشورها منابع مشترک دارند و البته آن کشور‌ها نیز باید بدانند که آمریکا حتما به آن‌ها خیانت می ‌کند.

میر شریفی اضافه کرد: در دسته سوم، کشورهایی قرار دارند که نسبت به کارهای آمریکا نافرمانی می‌ کنند و مقابل باج ‌خواهی ‌های آنان ایستاده‌ اند و نمی‌ گذارند که بیش از حد خود در امور آنها دخالت کنند.

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه یکی از این کشورها جمهوری اسلامی ایران است، افزود: قطعا آمریکا علیه این کشورها هر کاری که بخواهد می‌ تواند انجام دهد و اگر کاری انجام نمی‌ دهد، مطمئنا قدرتش را ندارد.

وی ادامه داد: امروز مشاهده می ‌شود که علیه کشور اسلامی ما کودتای نظامی می ‌کنند و تحریم‌ و حمایت از فتنه‌ گران اتفاق می ‌افتد و مردم را با هزار ترفند به خیابان ‌ها می‌ کشند.

میر شریفی افزود: آمریکا امروز به دنبال این است که شکافی بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند./ز



برچسب ها: آمریکا ، تحریم ، فتنه گران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.