دومین نشست هم اندیشی فعالان سبک زندگی اسلامی دوشنبه ۱۹ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران،دومین نشست هم اندیشی فعالان سبک زندگی اسلامی دوشنبه ۱۹ خردادماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (علیه‌السلام) و روز جوان برگزار می‌شود.

مدیر مسئول پایگاه اینترنتی «سبک زندگی اسلامی» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ضرورت شناسایی و تجمیع آراء، افکار و اقدامات صورت گرفته در عرصه های مرتبط با مسئله سبک زندگی، ما را بر آن داشت تا سلسله نشست‌های هم اندیشی فعالان این حوزه را برگزار نماییم.

«حمیدرضا غلامزاده» با ابراز خشنودی از روند موفقیت آمیز نخستین دوره این نشست‌ها اظهار داشت: بی تردید همفکری و تبادل تجربیات مجموعه های فعال و دغدغه مند به دور از شعار زدگی در حوزه مهمی به نام فرهنگ، به خصوص مسئله سبک زندگی نقشی بسزا در تحقق چشم انداز مورد تاکید رهبر انقلاب و شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.

 

در این نشست «حجت الاسلام محمدرضا زائری» پژوهشگر و استاد دانشگاه و «سید فرید العطاس» جامعه شناس برجسته مالزیایی و استاد دانشگاه ملی سنگاپور به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

غلامزاده از بخش جدیدی با عنوان «یک تجربه» نام برد و افزود: هدف از راه اندازی این بخش؛ معرفی برنامه‌ها، افراد، مجموعه‌ها و مراکز موفق در امر سبک زندگی می‌باشد و به عنوان اولین تجربه قصد داریم گپ و گفتی صمیمانه با عوامل برنامه «زنده باد زندگی» داشته باشیم.

مدیر مسئول پایگاه اینترنتی سبک زندگی اسلامی در خاتمه از عموم فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به مباحث سبک زندگی اسلامی جهت حضور در این نشست دعوت کرد.

 لازم به ذکر است دومین نشست «هم اندیشی فعالان سبک زندگی اسلامی» با همکاری مجموعه شهدای انقلاب اسلامی، دوشنبه ۱۹ خردادماه از ساعت ۱۶.۳۰ دقیقه در محل سالن همایش‌های این مجموعه واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه صیرفی پور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در نشست یا با با شماره تلفن‌های ۳-۴۴۶۲۲۰۶۱ تماس حاصل نمایند.

 


برچسب ها: سبک ، زندگی ، اسلامی ، همایش ، دخت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار