معاون فرماندارشهرستان سوادکوه از خسارت 40 میلیارد ریالی سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

 

طالبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به وقوع سیل سوادکوه، گفت: وقوع سیل در شهرستان سوادکوه به راه‌های دسترسی و بسترهای اقتصادی و دامداری و کشاورزی آسیب وارد کرده است.

وی به برآورد اولیه خسارت سیل خردادماه در سوادکوه اشاره کرد و افزود: حدود 40 میلیارد ریال در سیل اخیر به سوادکوه آسیب وارد شده است.

معاون فرماندارشهرستان سوادکوه ا یادآوری اینکه خروج مسافران در مناطق مختلف سوادکوه که به دلیل سیل در مناطق ییلاقی و جنگلی و گردش‌پذیر سوادکوه حضور داشتند به عنوان اولویت ما در مدیریت بحران بوده است، تصریح کرد: مرمت راه‌های دسترسی سوادکوه که در سیل اخیر دچار خسارت شده است توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان در دست بررسی و اولویت‌بندی برای اقدامات مناسب است.

طالبی با بیان اینکه در سیل اخیر سوادکوه شاهد گرفتار شدن حدود هزار نفر در مناطق مختلف سوادکوه بوده‌ایم، گفت: حدود هزار نفر از مردم در مناطق گزو، درا سله و شش رودبار انند و چرات، خطیر کوه و ده‌ها دستگاه از انواع خودروها به دلیل سیل گرفتار شده بودند که با همکاری شهرداری‌ها و هلال احمر و راه و شهرسازی و ادارات و نهادهای سوادکوه شاهد حل مشکلات بوده‌ایم.

بگفته وی در سیل اخیر سوادکوه به کسی آسیب نرسید./س

برچسب ها: خسارت ، سوادکوه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.