آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره سراسری هنرهای تجسمی رضوی در شیراز 20 مرداد 93 اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اهداف برگزاری این برنامه را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ، گسترش فعالیت های فرهنگی ، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) ، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی ، هنری در زمینه سیره ، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار دانست.

احمد همتی گفت : این جشنواره در سه بخش یک تصویر از یک حدیث رضوی ، فرهنگ رضوی و امین ولایت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شیوه و نحوه اجرای آثار آزاد است افزود : بخش ویژه این جشنواره با محوریت زندگانی حضرت احمدبن موسی(ع) است که هر هنرمند می تواند حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: ارسال اثر صرفا بر اساس ثبت نام در سایت جشنواره به نشانیwww.imamrezafestival.ir است ضمن اینکه بزرگ ترین ضلع هر اثر بیشتر از 250 سانتی متر و کوچکترین ضلع آن کمتر از 50 سانتی متر نباشد.

مدیرکل ارشاد فارس با بیان اینکه نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی به عنوان برنامه های جنبی با حضور مهیمانان اساتید و صاحبنظران صورت می گیرد گفت : این جشنواره در رشته های نقاشی ، پوستر ، نشانه و مجسمه سازی برگزار می شود.

یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی رضوی در شهریور ماه 93 در شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: زمان ، ارسال ، آثار ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.