آقامحمدی در تذکر شفاهی:

نشت بنزین در خرم آباد و پل‌دختر باعث آلودگی آب‌ها و زمین‌های مردم شده است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: نشت بنزین در خرم آباد و پل‌دختر باعث آلودگی آب‌ها و زمین‌های مردم شده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در جلسه علنی امروز یکشنبه 18 خرداد در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول مربوط به رئیس سازمان محیط‌ زیست در رابطه با ضعف مدیریت محیط‌ زیست لرستان که تاکنون عوارض منفی بسیاری داشته، می‌باشد. از جمله اینکه حفاظت از حیات وحش در این منطقه به خوبی صورت نگرفته و نشت بنزین بسیار وجود دارد که باعث آلودگی آب‌ها و زمین‌های مردم شده است و هیچ گونه عکس العملی از طرف مدیر کل محیط زیست به عمل نیامده است.
 
وی ادامه داد: همچنین مسائلی که واقعیت ندارد، از جمله در سال 1391 گرگی به گله حمله کرد و تعداد بسیار زیادی از گوسفندان یک چوپان از بین رفت. این در حالی است که این موضوع کاملا برعکس عنوان شده و بیان شده که یک قلاده پلنگ به گله حمله کرده است؛ از سوی دیگر به‌کارگیری بستگان و اقوام نیز در این سازمان به صورت غیرقانونی انجام می‌شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: به وزیر راه و شهرسازی در رابطه با معافیت عوارض روستاهایی که در اطراف آن آزادراه هست، تذکر می‌دهم، بنده نامه‌ای در این‌خصوص به وزارتخانه نوشتن و مسئولان این وزارتخانه پاسخ دادند که جاده‌ای در کنار آزادراه برای تردد وجود دارد، اما این جاده در زمان احداث آزادراه تخریب شده و قابل استفاده نیست و متاسفانه وزارتخانه راه و شهرسازی به‌رغم متعهد شدن در بازسازی این جاده این اقدام را تاکنون انجام نداده است.
 
نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: از این‌رو مردم حاشیه آزادراه مجبورند روزانه 18 هزار تومان عوارض پرداخت کنند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به وزیر نیرو درخصوص عدم توجه به سدهای در دست احداث مانند سد زیبامحمد تذکر می‌دهم، چرا که این سد 3 سال است که ردیف بودجه دارد اما متاسفانه هیچ اقدامی در راستای احداث آن انجام نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار