پایگاه "یسراییل پولس" در گزارشی فاش کرد ریاض با هماهنگی تل آوبو در مورد برنامه هسته‌ای ایران بر واشنگتن فشار وارد می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛یک تحلیلگر شاخص اسراییلی فاش کرد: سرویس اطلاعاتی اسراییلی در گذشته در ناکام گذاشتن طرح ترور حکام عرب و کودتا علیه برخی از نهادهای عربی سهیم بوده است.

"کاسپت" که رابطه وی با محافل سیاسی و امنیتی اسراییل معروف است در گزارشی که در پایگاه "یسراییل پولس" منتشر کرده اعلام کرد: سرویس اطلاعاتی اسراییل اطلاعاتی را در مورد طرح ترور و کودتا علیه حکام عرب منتشر کرده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه رایزنی‌های محرمانه و مظاهر همکاری امنیتی و استراتژیک بین کشورهای عرب حوزه خلیج فارس با اسراییل طی مدت زمان اخیر تمامی رکوردها را شکسته است اضافه کرد: عواملی که کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را به سمت همکاری محرمانه با اسراییل سوق داده منافع مشترک طرفین در قبال مقابله با اخوان المسلمین و برنامه هسته‌ای ایران است.

این تحلیلگر اسراییلی افزود: می‌توان گفت که بین اسراییل و کشورهای عربی به خصوص کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اتحاد مستحکمی پدید آمده و همکاری طرفین براساس همکاری و تبادل اطلاعات بین سرویس‌های اطلاعاتی است.

"کاسپت" نوشت: عربستان سعودی خدمت بزرگی را از طریق فشار بر ایالات متحده آمریکا و عدم انعطاف در قبال برنامه‌ هسته‌ای ایران به اسراییل کرده که این فشار با هماهنگی تل آویو صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار