نقشینه گفت: غلظت گردوخاک همراه با وزش باد شدید و کاهش دید افقی در تهران تا امشب افزایش می‌یابد و همچنین تا فردا نیز ادامه دارد.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان "هواشناسی" کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای امروز تهران گفت: طی امروز "یک شنبه 18 خرداد ماه 93" گرد و خاک محلی که در فلات مرکزی ایران ایجاد شده و سبب کاهش دید افقی در استان های مرکزی، قم و دیگر استان های این منطقه شده است به سمت تهران حرکت کرده و سبب غلظت گرد و خاک در آسمان تهران و کاهش دید افقی شده است.

وی افزود: غلظت گرد و خاک تا امشب افزایش می یابد و همچنین تا فردا نیز ادامه دارد اما فردا شرایط نسبت به امروز بهبود خواهد یافت.



نقشینه اظهار داشت: وزش باد نسبتا شدید با سرعت تخمینی 25 نات از بعدازظهر امروز همراه با گرد و خاک آغاز می شود و فردا از سرعت وزش باد کاسته می شود اما از روز سه شنبه سرعت وزش باد در تهران تشدید خواهد شد.


کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز، نیمه ابری تا ابری، در بعدازظهر بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و فردا، کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و روز سه شنبه، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
چه حالی داره وقتی میشنویم تهرون هوای خرابی داره ...
آخرین اخبار