دبیر کل حزب مردم اصلاحات از افتتاح دفتر حزب متبوعش در جمعه هفته جاری در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد زارع فومنی" در جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی که در سالن مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد، درباره موفقیت حزب مردمی اصلاحات به منظور اخذ مجوز فعالیت از وزارت کشور اظهار داشت: با وجود تمامی سختی‌ها و تنگناها توانستیم مجوز فعالیت حزب را در 25 فروردین امسال از سوی وزیر کشور دریافت کنیم.
 
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به فعالیت کمیته‌های سیاسی اجتماعی فرهنگی اقتصادی حزب متبوع خود گفت: در روز جمعه هفته جاری به مناسبت عید شعبان اولین دفتر حزب را در مازندران افتتاح خواهیم کرد و سپس در سراسر کشور در زمان‌های مناسب به توسعه دفاتر استانی حزب اقدام می‌کنیم.
 
فومنی به فعالیت دشمنان خارجی و برخی افرادی که در داخل موجب تخریب کشور می‌شوند اشاره و تصریح کرد: افراد بزرگی هم چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و... که برای انقلاب و نظام زحمت فراوان کشیدند و به نوعی به ما الفبای سیاست، اقتصاد، انسانیت و اخلاق را یاد دادند باید به حمایت از آن‌ها بپردازیم و نه تخریب.
 
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: حزب متبوع ما اصلاحات نوینی را در ایران پیدا می‌کند و در واقع ما اصلاح طلبان میانه رویی هستیم که با سوگند به قانون اساسی پای‌بند و دفاع خود را از مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل به ایفای نقش می‌پردازیم.
 
وی ادامه داد: حزب مردمی اصلاحات در انتخابات آینده حضور مستمر خواهد داشت و برای ایرانی آباد تلاش ویژه خواهد کرد.  
 
فومنی با اشاره به مباحث اقتصادی گفت: دولت باید به قشر ضعیف جامعه توجه ویژه و از هر گونه فعالیت مفسدین اقتصادی ممانعت و با هر گونه فساد اقتصادی در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی ممانعت کند.
 
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات به فعالیت و همیاری حزب متبوعش با دولت یازدهم اشاره و تصریح کرد: ما خواهان آزادی در چارچوب دین هستیم و نباید با جلوگیری از آزادی بیان منتقدین را غیرخودی دانست متاسفانه مشکل برخی دوستان اصلاح‌طلب این است که ما را به غیرخودی‌ها متهم می‌کنند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب ، دفتر ، متبوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار