مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: مهم‌تر از نتیجه انتخابات، حضور بیش از 70 درصدی مردم سوریه است که پاسخ منفی کوبنده‌ای به آمریکا، عربستان، قطر و مخصوصا تکفیری‌ها دادند.

"وحید شورابی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم سوریه در انتخابات نتیجه آزادی‌خواهی و استقلال آن‌ها است، گفت: مهم‌تر از نتیجه انتخابات، حضور بیش از 70 درصدی مردم سوریه است که پاسخ کوبنده‌ای به کشورهای دخالت کننده در امور کشورشان از جمله آمریکا، عربستان، قطر و مخصوصا تکفیری‌ها دادند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت کشور سوریه اهل تسنن هستند، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده این است که تفکر تکفیری‌ها جایگاهی در سوریه ندارند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج تصریح کرد: برهمگان ثابت شد که تفکیری‌هایی که سعی بر تفرقه‌افکنی در بین مردم و جنایت در سوریه دارند، از کشورهای دیگر آمدند تا منافع دشمنان مردم بی‌گناه سوریه را در این کشور پیاده کنند.

شورابی ابراز داشت: غربی‌ها که با تبلیغات گسترده‌‌ای سعی بر مشروعیت بخشیدن به تکفیری‌ها در کشور سوریه داشته‌ و دارند با مشاهده نتایج انتخابات و حضور مردم در محور مقاومت، فهمیدند که آن‌ها اجازه هیچ‌گونه دخالت و تفرقه را در این کشور نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: محور مقاومت حزب‌الله و نیروهای معاند تکفیری تا حدودی به تعادل در قدرت رسیده‌ بودند اما با نتیجه و حضور حداکثری مردم در انتخابات، روحیه رزمندگان و مردم مضاعف شده که باید از این پس شاهد پیروزی‌های پی در پی و بزرگ‌تر در تحولات این کشور باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار